Destinația ta, responsabilitatea noastră
L — S: 09:00 — 18:00
  • Email office@amexpedition.ro
  • Telefon +40 742 154 647
Soluții complete transport de marfă intern și internațional, în regim grupaj, express sau exclusiv.

Servicii

Soluții complete transport de marfă intern și internațional, în regim grupaj, express sau exclusiv.

Transport rutier

Transport international de marfa in regim de grupaj sau exclusiv . AM Expedition organizeaza transporturi rutiere de marfa in regim exclusiv si grupaj, in conditii de maxima siguranta, adaptate specificului marfurilor tale.

  •  Exporturi si importuri in Europa, cu punct de legatura Romania
  •  Exporturi si importuri intre tarile Uniunii Europene
  •  Transporturi pe rute interne in Romania
  •  Transporturi rutiere in zona Orientului Mijlociu

Acordam o importanta majora sigurantei marfurilor, pe toata durata transportului si analizam impreuna cu clientii nostri aspecte privind buna desfasurare o tuturor etapelor necesare unui transport.

TRANSPORT MARFURI GENERALE

Puteti transporta astfel toate tipurile de marfuri generale, care nu solicita conditii sau modalitati speciale de transport. Marfurile generale sunt categoria de marfuri care nu este clasificata pentru conditii speciale de transport si nu este supusa unor reglementari speciale privind transportul de marfa.

Transportul standard de marfa generala va este oferit ca un serviciu util de transport de marfuri fie ca transport complet fie ca transport la grupaj.

Mafurile generale pot fi transportate in camioane standard de transport – camioane cu smeiremorca, prelata sau duba, autocamioane, camionete, autobasculante, autocisterne.

Marfurile generale se prezinta la transport sub diferite forme si dimensiuni, in vrac asa cum e cazul cerealelor, minereurilor, lichidelor sau ambalate in colete, pachete, cutii, paleti, recipienti persi e.t.c.

TRANSPORT CONTAINERE

Containerul este o carcasa speciala pentru transportul de marfuri, ranforsata si care poate fi stivuita, permitand transferurile orizontale sau verticale.

Acest tip de echipament de transport are urmatoarele caracteristici:

  • are caracter permanent, fiind suficient de rezistent pentru a fi utilizat in mod repetat;
  • este proiectat special pentru a facilita transportul de bunuri prin unul sau mai multe moduri de transport (terestru cu autovehicule sau pe calea ferata, maritim, aerian), fara a fi necesara reincarcarea intermediara;
  • este dotat cu dispozitive care permit manipularea sa facila, in special transferul de la un mod de transport catre altul;
  • este proiectat pentru a fi usor de incarcat si descarcat;
  • poate fi stivuit;
  • are un volum intern egal sau mai mare de 1 mc.

TRANSPORT AGABARITIC

Un transport este considerat agabaritic atunci cand dimensiunile marfurilor/bunurilor de transportat depasesc cu mult dimensiunile standard (13,60m x 2,45 m x 3m – Lxlxh) ale unui camion standard de 20 de tone.

Greutatea care poate fi transportata pe traielere agabaritice variaza in functie de numarul de osii ale trailer-ului.

Trailerele agabaritice sunt de mai multe tipuri:

  • low-bed (cu podeaua apropiata de sol)
  • trailere extensibile pe latime si/sau pe lungime pentru marfuri extrem de lungi, cu un numar variabil de osii.
  • In cazul serviciilor de transport agabaritic folosim remorchere:
  • cu o capacitate de transport de 30 t;
  • cu o capacitate de 46 t (extensibil la 20m);
  • peste 50 t.

TRANSPORT CU TEMPERATURA CONTROLATA

Camioanele cu control de temperatura au capacitatea asigurarii unui mediu corespunzator transportului pentru marfuri perisabile sau flori, plante decorative.

Mijloc de transport izoterm, prevazut cu un dispozitiv de producere a frigului, inpidual sau colectiv pentru mai multe mijloace de transport, care sa permita, la o temperatura exterioara medie de +30 C, scaderea temperaturii din interiorul furgonului gol si de a o mentine apoi in mod permanent.

Mijloc de transport izoterm

Mijloc de transport la care furgonul este construit cu pereti izolanti, inclusiv usile, podeaua si acoperisul, permitand limitarea schimburilor de caldura intre interioriul si exteriorul furgonului.

Mijloc de transport refrigerator

Mijloc de transport izoterm care, cu ajutorul unei surse de frig permite scaderea temperaturii in interiorul furgonului gol si o mentinere in continuare constanta, dupa caz.

Sursa de frig poate fi: gheata hidrica, cu sau fara adaos de sare; placi eutectice; gheata carbonica, cu sau fara reglaj de sublimare; gaze lichefiate, cu sau fara reglare de evaporare etc., alta decat un echipament mecanic sau cu „absorbtie”.

Acest mijloc de transport trebuie sa aiba unul sau mai multe compartimente, recipiente sau rezervoare rezervate agentului frigorigen.

Mijloc de transport calorific

Sunt mijloace de transport izoterm prevazute cu un dispozitiv de producere a caldurii, care sa permita ridicarea temperaturii in interiorul furgonului gol si de a o mentine apoi pe timp de 12 ore cel putin fara reaprovizionare, la o temperatura practic constanta si nu mai mica de +12 C.

Dotare

  • sprinter de 1.4 tone sarcina utila pentru transportul rapid de marfa);
  • camionete de 3.5 tone sarcina utila pentru transporturi mici si medii de marfa;
  • camioane de 20 tone, 13.62m lungime, aprox. 90 mc capacitate;
  • camioane de 20 tone speciale : – cu volum de peste 100 mc destinat transportului de marfa voluminoasa cu inaltime de peste 2.7m, pana la 3m;
  • camioane de 20 tone tip duba speciale pentru transportul de confectii – camion dotat cu bare orizontale pe care se aseaza umerasele cu confectii;
  • camioane cu control de temperatura cu capacitatea de 1.4 tone, 3.5 tone si 20 tone sarcina utila, de la -19 grade celsius pentru marfuri congelate, pana la +19 grade celsius.

Autocamioane cu prelata:

Caracteristici:

  • greutate utila: 21 t
  • dimensiuni medii: 13,6 x 2,4 x 2,7 m (LxlxH)
  • volum 90 mc

Camioane cu sarcina utila 3 t. cu prelata:

Caracteristici:

  • greutate 7,5 t
  • greutate utila: 7,5 t
  • dimensiuni medii: 6 x 2,4 x 2,55 m (LxlxH)
  • volum 36-39 mc

Camion tip JUMBO cu prelata:

Caracteristici:

  • greutate utila: 21 t
  • dimensiuni medii: 13,6 x 2,4 x 3 m (LxlxH)
  • volum mai mare de 95 mc
  • inaltime 3m, respectiv 2,4 pentru partea din fata

Camion tip MEGA cu prelata:

Caracteristici:

  • greutate utila: 21 t
  • dimensiuni medii: 13,6 x 2,46 x 3 m (LxlxH)
  • volum de 95-100 mc

Camion tip TANDEM cu prelata:

Caracteristici:

  • greutate utila: 21 t
  • dimensiuni medii: 7,3 x 2,40 x 2,60 m (LxlxH) + 8 x 2,40 x 2,60 m (LxlxH)
  • volum de 95-100 mc
  • Incarcarea se face prin spate, lateral sau pe deasupra, cu macaraua sau pod rulant.

Sprinter duba maxim 1,3 t

  • Dimensiuni: 4 x 1,7 x 1,8 (LxlxH)
  • Volum: 12 mc

Camion duba inchisa 3 t

  • Dimensiuni: 6 x 2,4 x 2,6 (LxlxH)
  • Volum: 36 mc

Camion duba inchisa 20 t

  • Dimensiuni: 13,6 x 2,4 x 2,7 (LxlxH)
  • Volum: 90 mc
  • Se incarca numai prin spate.

Sprinter duba maxim 1,3 t

  • Dimensiuni: 4 x 1,7 x 1,8 (LxlxH)
  • Volum: 12 mc

Camion duba inchisa 3 t

  • Dimensiuni: 6 x 2,4 x 2,6 (LxlxH)
  • Volum: 36 mc

Camion duba inchisa 20 t

  • Dimensiuni: 13,6 x 2,4 x 2,7 (LxlxH)
  • Volum: 90 mc
  • Se incarca numai prin spate.
× Cu ce va putem ajuta?